
احتیاجی به تسبیح نیست …دستانت را که به من بدهی …با انگشتانت ذکر دوست داشتن میگویم …پدرم ، دستانت ، چشمانت وصدایت را عاشقانه دوست دارم .... حاج حسین اکبری فرزند حبیب الله اهل شهر نراق عمری را با صداقت و نیکوکرداری سپری کرد .در زمان حیات خیرخواه مردم و برای مرتفع نمودن مشکلات مردم کوشا بود . xa0مرحوم حاج حسین اکبری یکی از بنیانگذاران هیئت حسینی نراقی های ساکن تهران و ابوالزوجه حاج سید مجتبی غفاری مدیر عامل صندق اندوخته نیکان بود . مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری یکشنبه تاریخ 10 دی 1396 ساعت ۹ ا...
ادامه مطلب
رفتی وآتش زدی بر جسم وجانم ای پدرگشت تاریک از فراقت آشیانم ای پدرچون به یاد آرم محبتهای دیرین تورامی رود ازکف برون تاب وتوانم ای پدرتو مَلِک بودی گمانم من ترا نشناختمحال دانستم حقیقت بود،گمانم ای پدرکی ز خاطر میبرم ان مهربانیهای توبهر تو ریزم سِرشک از دیدگانم ای پدرچون نصیحتهای شیرین ترا آرَم به یادآتش غم میزند شعله به جانم ای پدرزان نکویی ها که میکردی بمن ای نازنینمغفرت جویم ز حَیّ مهربانم ای پدرشنیدی که می گویند روحش شاد مرد بزرگی بود با این فرزندانی که به اجتماع تحویل داد . حاج حسن ایزدی از م...
ادامه مطلب